Samospełniające się przepowiednie

"Samospełniająca się przepowiednia, samospełniające się proroctwo – zjawisko polegające na tym, że określone oczekiwania w stosunku do pewnych zachowań lub zdarzeń wpływają na te zachowania lub zdarzenia w sposób, który powoduje spełnienie oczekiwań."


Taka jest definicja według Wikipedii, a moje doświadczenia są takie: energia podąża za uwagą!

To na czym się skupiasz, realizuje się w twoim życiu, dosłownie! Więcej na temat TUTAJ.

Uważaj, bo się wywrócisz - zwracasz komuś uwagę i kilka minut później - bum leży.

Jak tak dalej będziesz robił, to wydarzy się to i to - jakiś czas później, wydarza się.

Z pewnością rozchoruje się - no i cóż....

Na pewno utknę w korku, nie uda mi się, z pewnością zmarznę, na pewno będzie padać, oczywiście potem będę mieć kaca, spóźnię się itd, itp. Przykładów można mnożyć.

Przeważnie podsumowaniem samospełniającej przepowiedni jest niezadowolenie oraz triumfatorskie stwierdzenie: a nie mówiłem! lub: wykrakałem! tudzież: wiedziałem!

I tu cię zapytam: z jakiego powodu zdziwiony jesteś, że się zrealizowało? Przecież chciałeś tego, to nie rozumiem skąd takie oburzenie?

Reakcją raczej powinna być impreza i gratulacyjny uścisk własnych dłoni, że taką masz moc. 

BO JĄ MASZ!!! Uświadom to sobie. Jesteś energią w ruchu, tak jak wszystko naokoło. Z tego powodu rozsądnie jest pomyśleć, zanim się pomyśli, bowiem właśnie za pomocą swych myśli kształtujesz materię wedle życzeń swoich.

Zrozum potęgę możliwości, które w tobie tkwią, a następnie nienasycenie i zachłannie jak człowiek wielce spragniony, chciej dla siebie rzeczy przyjemnych, miłych, ładnych, przynoszących ci zadowolenie, spełnienie, spokój, uśmiech i harmonię, a gdy się zrealizują, to z takim samym co wcześniej triumfem w głosie powiedz: a nie mówiłem! lub wykrakałem! tudzież wiedziałem!

Potem już tylko impreza i gratulacyjny uścisk własnych dłoni, że taką masz moc :) BO JĄ MASZ!!!


Dzięki wielkie za czytanie.

Praktyczne ćwiczenia, by odkryć swą moc  - TUTAJ :) Serdecznie polecam :)


Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz