Lustereczko powiedz przecie....

Jestem świadomością, tak ja i ty. Codziennie tworzę swój świat, poprawka w każdej sekundzie swojego istnienia buduję swoją rzeczywistość.

Za pomocą umysłu kreuję przeróżne scenariusze. Niektóre zabarwiam niskimi inne wysokimi wibracjami, ale zawsze, absolutnie zawsze na każde, zgodnie z prawem rezonansu/przyciągania/siewu i zbioru (wybierz nawę jaką lubisz) uniwersum zareaguje i w moim realnym świecie pojawi się na nie odpowiedź. 

Nieustannie tworzę przestrzeń do której zapraszam różnych ludzi i biorę udział w ich projekcjach.

I wszystko jest ok, natomiast jeśli w moim życiu ma miejsce jakaś nie komfortowa sytuacja, to jest ona zawsze odpowiedzią na to, co wcześniej sama do siebie wysłałam, jest echem mojego zachowania wobec siebie samej.

Jest ekranem tego czego nie chcę, jest lustrem odbijającym to czego sama u siebie nie potrafię dostrzec i pokazuje mi moje najgłębiej ukryte ciemne strony.

Więc jeżeli dochodzi do takiej konfrontacji, to zadaję sobie wówczas pytanie: czym jest to, co tak bardzo obrzydza mnie w tej sytuacji lub u tej osoby? I jestem bezwzględnie szczera ze sobą, bo tylko wówczas zobaczę to, jak okrutnie zachowuję się w stosunku do siebie!!!

Odpowiedź która przychodzi jest czasami bardzo bolesna, lecz tylko w ten sposób mogę się rozwijać. Piękne natomiast jest to, jak szybko cała sytuacja ulega zmianie - wręcz na moich oczach - gdy tylko uświadamiam sobie problem.

Akceptuje siebie taką jaką jestem, moja ciemna strona jest również częścią mnie, więc nie mogę się jej pozbyć, mogę natomiast zneutralizować stare programy nowymi, mogę włożyć nową dyskietkę i obserwować jak inny układ cyferek biegnie - taka matrixowa przenośnia :)

Proponuję Ci taką właśnie metodę, zauważ gdy coś z tobą rezonuje, zadaj pytanie, bądź ze sobą brutalnie szczery, przyjmij odpowiedź, zrozum ją i zaakceptuj i stwórz nowe zachowanie wobec siebie, a konfrontacja nie będzie ci już więcej potrzebna.

Dzięki Wielkie za czytanie.

Kochani praktyczne ćwiczenia, jak sobie ze sobą poradzić? TUTAJ

Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz