Akcja i Reakcja


Wracając pociągiem z nad morza, zauważyłam, że Pani siedząca obok mnie czyta książkę. Nie wzbudziło to mojego większego zainteresowania dopóki, Pani nie wyszła z przedziału, zostawiając pozycję na siedzeniu. 

Zarzuciłam gałeczką jaki ma tytuł i okazało się, że to "Życie duszy" Philippe Morando. No to już oba oczka wbiłam w okładkę sczytując wszystkie detale. Gdy Pani wróciła do przedziału, a trwało to trochę, bowiem stała około 20 minut w przejściu, zapytałam ją o to, czy mogłabym sobie poczytać. Zapewniając ją jednocześnie, by śmiało wyrwała mi ją z rąk, gdy zechce wrócić do lektury. 

Pani zgodziła się i przystąpiłam do lektury. Pochłonęłam ją gdzieś pomiędzy Szczecinem, a Wrocławiem - tym razem jechaliśmy z przesiadką. 

Powiem Wam książka rewelacja. Serdecznie Wam ja polecam. Okazuje się, że w mojej ulubionej księgarni Zmruż oczy jest ta książka i możecie spokojnie ją w niej nabyć :-) Tak lekko opisany temat reinkarnacji, że największy sceptyk przeczyta ją z przyjemnością. Ja ją przeczytałam momentalnie. Jak podsumował Marcin, obserwując mnie czytającą:  dobrze, że z niej krwi nie wypiłaś

Po zakończeniu lektury, oddałam książkę Pani wielce jej wdzięczna będąc. Porozmawiałyśmy sobie jeszcze, Pani podała mi dwa kolejne tytuły, które mam zamiar sprawdzić organoleptycznie :-)

Rozwijając temat dalej, proponuję z tego przykładu wyprowadzić dwa pytania: czy przypadki istnieją? Oraz czy wykorzystujemy nadarzające się okazje?

Jeżeli przyjmiemy założenie, że wszystko jest energią i sami kreujemy nasz świat, czyli że nasze myśli się materializują, to przypadków nie ma. Są tylko konsekwencje naszych potrzeb czy pragnień. I w zależności czego pragniemy są one przyjemne lub przykre. Stąd powiedzenie: "Uważaj o czym myślisz".

Kolejną kwestią jest, czy owe "przypadki" wykorzystujemy. Rozpatrzmy powyższy przykład. 

Mogłam Pani nie pytać objęta trwogą o to, co kobieta sobie o mnie pomyśli, lub co inni w przedziale pomyślą, że zaczepiam obcą kobietę, lub co inni pomyślą o mnie, gdy będą widzieli jak czytam książkę o takim tytule. Przez całą drogę zapewne utworzyłabym całą bujną historię, dodatkowo wyrzucałabym sobie, że jej nie zapytałam, i że tchórz jestem, i że szanse zmarnowałam... no tysiące rzeczy. Znacie to?

A tak, jakieś parę dni wcześniej, zaistniała we mnie potrzeba wiedzy, pewnego niuansu w kwestii reinkarnacji. Parę dni później spotykam cudną istotę, która dzierży w dłoniach odpowiedź. To pytam czy mogę. Odpowiedź może być jedna. I w środku znajduję to, czego parę dni wcześniej poszukiwałam :-)

Akcja i reakcja, prawo siewu i zbioru, prawo przyciągania, karma itd...

Jak tego nie nazwiemy, przypadków nie ma. Wystarczy znać prawidłowości rządzące wszechświatem i być uważnym, a świadomie zrealizujemy/wyreżyserujemy każdy scenariusz, który sami wcześniej napiszemy :-) 

Dzięki wielkie za przeczytanie.

Świetne miejsce, by nauczyć się praw wszechświata, to kurs w TEN NAJBLIŻSZY WEEKEND, na którym staruje nowa grupa!
Serdecznie zapraszam :-)


KURS ROZWOJU OSOBISTEGO 27,28 SIERPIEŃ 2016 - NOWA GRUPA !!!!



Zapraszam Cię na Kurs Rozwoju Osobistego - nowa grupa!!!
Czy wiesz, że wszystko zaczyna i kończy się na miłości do siebie?
Od tego jak postrzegasz siebie, jak w zgodzie jesteś ze sobą lub jak bardzo występujesz przeciw sobie zależy Twoje Szczęście, Zdrowie i Bogactwo?
To czym jesteś wypełniony/na, tym dzielisz się ze swoją rodziną, bliskimi, uczysz tego swoich potomków. Warto wiec zadać sobie pytanie co przekazuję? Miłość, spokój, zrozumienie czy chaos, smutek, żal, ból i przeświadczenie, że życie to ciężka harówka?
Na dwudniowych warsztatach właśnie o tym będziemy rozmawiali i ćwiczyli w praktyce, bowiem Twoje wewnętrzne przekonanie  wpływa bezpośrednio na Twoje życie.
Jeżeli  na jakimś polu czujesz brak lub masz przeświadczenie, że coś mogłoby być lepiej, to właśnie te zajęcia są dla Ciebie!!!
Pozwól, że wymienię tylko kilka korzyści uczestnictwa w kursie:
 

Na warsztatach zrozumiesz z jakiego powodu jesteś najważniejszą osobą w Swoim życiu!!!

Nauczysz się zaspokajać swoje potrzeby, bez wyrzutów sumienia i bez obaw co inni o tym pomyślą!!!

Zrozumiesz z jakiego powodu nie warto zakładać niczego z góry!!!

Dostaniesz narzędzia do tego, by osiągnąć w swoim życiu wszystko czego pragniesz!!!

Dostaniesz doładowanie energetyczne – dosłownie i nauczysz się, jak robić to samemu w domu!!!

Dowiesz się jak uzdrowić się samemu z każdej choroby!!!

Dostaniesz wsparcie moje i Darka Emanowicza, osoby z rozległą wiedzą, od której wiele się nauczyłam i uczę wciąż, a który będzie prowadził kurs!!!  http://dariuszemanowicz.pl/
Termin 27,28 sierpień 2016 od 10.00 do 15.00 (w sobotę i niedzielę)
Jeżeli masz ochotę na warsztaty, to posłuchaj swojej intuicji i zapisz się TERAZ!!!  Nie pozwól sobie kolejny raz powiedzieć: później, potem, nie teraz…
Nie ma nic ważniejszego od Ciebie!!!
Nowa grupa tworzy się sporadycznie (raz na kilka miesięcy)!!!
Bo tylko perełki mają odwagę coś zmienić, jesteś jedną z nich!!!
Dołącz do nas TERAZ!!!
Cena to tylko 310 zł!!!  A mamy tylko 5 miejsc!!!
Miejsce: Wrząsowice tylko 3km od Krakowa, tylko 17km od Rynku w Krakowie, tylko 87km od Dworca Głównego w Katowicach, tylko 94km od Białki Tatrzańskiej, tylko 362km od dworca Zachodniego w Warszawie,  tylko 483km od Poznania, tylko 679km od Helu :-)
Tylko tyle!!! Zastanów się, gdzie byłeś/aś, kogo odwiedziłeś/aś, w ile miejsc zapukałeś/aś, ile osób spotkałeś/aś, ile pieniędzy wydałeś/aś do tej pory w poszukiwaniu siebie? To już ostatnie kilometry, które musisz zrobić, by dostać właściwą mapę, swoją mapę!!!
Upewnij się, poczytaj mojego bloga, poczytaj artykuły na stronie Darka!!!   
Jeżeli rezonuje to z Tobą, nie zwlekaj, to jest Twój czas!!


Dzwoń lub pisz do mnie !!!

Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

4 komentarze:

  1. Świetnie się czyta Pani wpisy. Gdybym miała ciut więcej wolnego czasu, z chęcią udałabym się na te warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za czytanie, refleksję i komplement :-)Zapraszam serdecznie na warsztaty, w miarę możliwości czasowych. Informacje o kolejnych szkoleniach będą na blogu. Pozdrawiam Serdecznie Dorota

      Usuń