Twoje wyobrażenie, tworzy twój świat... dosłownie.

Twoje przekonania, tworzą Twoją rzeczywistość! Żyjesz wedle tego, jakie masz wyobrażenie na dany temat!

I UWAGA, twoja koncepcja nie musi mieć nic wspólnego z rzeczywistością, a i tak zareagujesz na nią. Z jakiego powodu zapytasz? Ano z takiego, że twoje komórki reagują na twoje otoczenie. CAŁY TY na to reagujesz. Popatrz na film:


Gdy miałam założone okulary, obraz który widziałam, był zupełnym przeciwieństwem tego co ty widziałeś na ekranie. Koło mnie stał słodki ludzik, gdy przechodził przez trawy, one się ruszały i szeleściły, przepaść za fotelem zdawała się nie mieć końca i tonęła gdzieś w chmurach poniżej, a gdy ruszałam padem, by iść dalej, było mi baaardzo niedobrze.

Całe moje ciało w każdej sekundzie reagowało na otoczenie, precyzyjnie produkując odpowiadające bodźcom substancje, które następnie wypełniały moje ciało.

Za pomocą tej zabawki, chcę ci uświadomić, że dla naszej cudownej maszyny jaką jest nasz organizm, nie ma znaczenia czy coś dzieje się w rzeczywistości, czy tak tylko sobie dumasz w ten czy inny sposób.

Twoje ciało nieustannie reaguje na środowisko w jakim przebywasz, twój nastrój jest bezpośrednio zależny od tego w jaki sposób twoja komórka reaguje na bodźce zewnętrzne.

Jeżeli na przykład, ktoś ci wytknie coś, co cię poruszy, to tylko od ciebie zależy jak reszta dnia ci upłynie.

Może pomyślisz sobie lub powiesz rozmówcy - to twoje zdanie, ja mam inne - i kolejne godziny będą przyjemne, lub może z uporem maniaka będziesz wracał co jakiś czas do tej chwili, odtwarzając jak magnetofon tą samą taśmę, towarzyszyć temu oczywiście będą różne nieprzyjemne emocje: smutku, żalu czy złości.

Ale emocja to już konsekwencja, a nie przyczyna, zatem krzyk na magnetofon nic nie da, bo on tylko odtwarza, prawda?

Więc pamiętaj, że w zgodzie ze swoim poglądem podejmujesz konkretne decyzje i wywołujesz konkretne zdarzenia w swoim życiu i jeżeli czujesz się w nim niewygodnie, to wszystko co w tej sytuacji trzeba zrobić to, zmienić taśmę czyli zdjąć okulary czyli zmienić swoje postrzeganie.

Dzięki Wielkie za czytanie i oglądanie

Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz