Czy życie może być Cudowne?

Życie to wielka przygoda. I dam Wam przykład na to, że potraficie tak na nie spojrzeć.

Jeżeli wyjeżdżacie na wakacje lub wycieczkę właśnie tak do życia podchodzicie. Zauważcie, że wówczas nie ma wykrętów i dajecie radę kierować się podstawowymi zasadami. Wówczas cokolwiek robicie, robicie najlepiej jak potraficie, szanujecie swoje słowo, nie zakładacie niczego z góry i nie bierzecie niczego do siebie. 



Na wycieczce nie macie chorób, niezapłaconych rachunków, każda chwila przynosi nowe doznania, nawet jeżeli codziennie robicie to samo i na przykład leżycie na plaży  Wszystko Wam się podoba, jedzenie jest prima sort, pokój super, zajęcia i wycieczki ciekawe. Jeżeli obok Was siedzi ktoś kto Wam nie pasuje, szybko zapominacie o tym lub się przesiadacie, jeżeli ktoś Was popchnie na ulicy, nawet się nie oglądniecie za siebie - przecież tylu jest turystów, gdy skaleczycie się - przykleicie plaster i dalej w drogę, dostaniecie rozwolnienia - weźmiecie cokolwiek i uwaga nie będzie mieć znaczenia co jest w składzie specyfiku, bo szkoda czasu, tyle jest przecież do zobaczenia.

Cokolwiek robicie - robicie w zgodzie ze sobą i bez wyrzutów sumienia. Wasza pozytywna postawa życiowa przyciąga pozytywnych ludzi i właściwe zbiegi okoliczności.

Więc zapytuję: co stoi na przeszkodzie, by swoje codzienne życie tak traktować, by wakacyjne doświadczenia przenieść na codzienność? Co stoi na przeszkodzie, by hasło "z takim widokiem chcę się budzić co rano" było na Waszych ustach codziennie, a nie tylko 7 dni w roku? Co musiałby się wydarzyć byście na jedzenie patrzyli tak jak przez 7 dni? Jakich trików potrzebujecie, by nadal emanować uśmiechem i radością?

Przecież obecne życie, tak jak i te 7 extra dni w roku jest Waszym wyborem, i to Wy o nim/nich decydujecie.

Wiec może wystarczy logicznie pomyśleć i..... chcieć? Skoro jestem jedyną osobą odpowiedzialną za moje życie to może......,

wystarczy, by codziennie robić najlepiej to co robię - tak ja na wycieczce całym sercem plażing, grilling czy też drinking, mmm?

Może wystarczy szanować Swoje słowo nawet w tak prozaiczny sposób jak dotrzymywanie go, przecież nie ma opcji bym będąc na wakacjach zapomniał/a o umówionym wypadzie wieczorem w miasto z nowo poznanymi sąsiadami z pokoju obok. 

Może wystarczy nie brać niczego do siebie, na wakacjach wzruszam ramionami na inne zdanie mojego rozmówcy, to z jakiego powodu mam ochotę rozstrzelać rodzinę gdy robią to samo? Przecież moje nastawienie zależy tylko ode mnie.

Może wystarczy nie zakładać niczego z góry, skoro wrzucam na luz relaksując się na plaży i  nie oceniam, to co stoi na przeszkodzie, bym powielił/a zachowanie w pracy, sklepie czy przez weekend?

Skoro robię na wyjeździe wszystko w zgodzie ze sobą i bez wyrzutów sumienia, to po cholerę potrzebne mi są one przez 4 kwartały = 12 miesięcy ≈ 52 tygodnie ≈ 365 dni, a w roku przestępnym 366 dni = 8 760 (8 784) godzin = 525 600 (527 040) minut = 31 536 000 (31 622 400) sekund ??? To wszystko oczywiście minus 7 dni.

Może warto żyć tu i teraz czyli w danym momencie, bo logicznie znowu rzecz ujmując przeszłość jest martwa, a przyszłości nie znam, więc po co mi traumy i po co mi obawy jeżeli mam wpływ tylko na chwilę obecną??????

I skoro na wakacjach przychodzi mi to w sposób naturalny i tak łatwo, to kto oprócz mnie, stoi mi na drodze, by moje życie było cudowne???

Tylko ja! I to jest najlepsza wieść jaką możecie usłyszeć.
Zobaczcie jakie to daje możliwości. Tylko ja!


Dzięki Wielkie za przeczytanie

Kochani zbiera się nowa grupa kursowa. Chętnych proszę o kontakt 666019377


Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz