Valentine Day

Najpierw był Adam Słodowy i „Zrób to sam”, potem był MacGyver, następnie jak ktoś ma kablówkę i dzieci to doskonale wie kto to jest Pan Robótka, a teraz jest „Pięć sposobów na…”. To taki program na yuotube, gdzie piątka facetów pokazuje jak w prosty, pomysłowy i tani sposób zrobić przekąski, drinki (jest również odcinek jak pozbyć się kaca), prezenty, ogrodowe akcesoria, i wiele wiele innych potrzebnych bardziej lub mniej gadżetów. Jeżeli nie oglądaliście tego to gorąco polecam. Mnie pokazały jakiś czas temu to moje córki i powiem Wam, że fajne.

Pokazały mi również odcinek, gdzie chłopcy przedstawiali pomysły na Walentynki. Pomyślałam sobie, że skoro stoi już na stole pudełko z Pocztą Walentynkową to i ja mogłabym coś przedsięwziąć by świętować ten dzień.

Ze wszystkich propozycji (zawsze jest ich pięć - stąd tytuł) wybrałam dwie (najprostsze), które postanowiłam zrealizować. Pierwszą z nich było spreparowanie na nowo jajka niespodzianki, a drugą zrobienie piszingerowego  tortu w kształcie serca.

W tym celu nabyłam trzy jajka niespodzianki, wafle w kształcie kwadratu oraz kółka, kostkę masła, kakao i zasiadłam do działania.

Na pierwszy ogień poszły jajka.
Należało je odpakować ze sreberek, rozkroić delikatnie nożem, wyjąć środek, uzupełnić własnym pomysłem i poskładać na nowo. Sprawa teoretycznie prosta a i w praktyce dość łatwe do wykonania. Trzeba jedynie uważać w paru miejscach, mianowicie: przy rozwijaniu sreberka, by go nie potargać, przy rozkrawaniu jajka, by go nie połamać, przy sklejaniu jajka, by go nie połamać oraz przy zawijaniu sreberka, by go nie potargać, bowiem zapas na szwie łączącym jest dla maszyn, a nie dla ludzkich paluchów.


Następnie przyszła kolej na piszingerowy tort.
W tym przypadku stopień trudności i w teorii i w praktyce jest taki sam. W sumie luzik. Trzeba tylko mieć stolnicę lub gigantyczną paterę by mieć go gdzie umieścić oraz dodatkowy pokój do ukrycia niespodzianki, bowiem torcik jest gigantycznych rozmiarów.




Niespodzianka się udała, wszyscy domownicy byli zaskoczeni i zadowoleni. Wszyscy wzięli w niej udział. Każdy na swój sposób. W pudełku z pocztą znalazło się wiele miłych słów dla nas od córek, a Marcin zrobił nam walentynkowe śniadanie. 
Dużo serduszek w sobotę gościło u nas i powiem Wam, że miłe to było.

Dzięki Wielkie za przeczytanie

Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz