Aparat Cię kocha...


Może słyszałeś ten tekst: aparat Cię kocha lub kamera Cię kocha? Zachwycamy się modelem na zdjęciu lub pejzażem. 

Tymczasem, to nie miejsce lub model jest fotogeniczny, a ktoś kto zdjęcia lub filmy kręci - miłością postrzega to, co w obiektywie widzi :)

Kocha swoją pracę lub hobby i wykonuje ją najlepiej jak potrafi, jeżeli złoży się tak, że i model kocha siebie, to jest już komplet.

Ale pejzaż, miejsce po prostu jest, jest wibracją, więc tu już tylko, po stronie obserwatora cała interpretacja pozostaje.

Kobieta idąca kiedyś do mnie na zabieg, zrobiła zdjęcie klatki schodowej w kamienicy, w której kiedyś mieszkałam, a teraz pracuję. 

Gdy pokazała mi zdjęcia, zachwyciłam się tym co oglądałam i zapytałam gdzie to jest, a ona zapytała: czy sobie żarty z niej robię? Odpowiedziałam jej, że poważnie pytam, gdzie to jest, bo to co widzę jest piękne i dodałam, że to pewnie gdzieś we Włoszech jest? Ona śmiać się zaczęła i mówi, że to moja klatka schodowa i podwórko.

Z niedowierzaniem zaczęłam się przyglądać fotografiom i rzeczywiście pomalutku odnalazłam zbieżność.

Nasze oko to aparat, który z każdym mrugnięciem robi zdjęcie. Co mrugnięcie to fotka ładna lub nie, taka, która nam się podoba lub nie. Zależne jest to od tego, jak i co w danym momencie myślimy.

Gdybyście mogli robić zdjęcia za pomocą mrugnięcia, to zdziwilibyście się pod koniec dnia przeglądając dzienny album, jak postrzegacie świat.

Po przeglądnięciu dziennego albumu, na pewno łatwiej, by wam było zrozumieć z jakiego powodu doświadczacie danych zdarzeń w swoim życiu.

Może warto zatem, zachować się jak turysta i fotografować sobie choć jeden dzień, może na uważność się to doświadczenie przełoży, kto wie...


Dzięki wielkie za czytanie i oglądanie


Zapisy do Żelazka trwają, chętnych zapraszam do kontaktu KLIK

Tutaj natomiast, kupisz ćwiczenia KLIK

Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

2 komentarze: