Ciesz się z tego, co masz.

Wczoraj, wsiadłam do busa w Wadowicach w drogę powrotną do domu (przy okazji, polecam Wszystkim ten środek transportu, jest tanio, szybko, można poczytać i nie ma problemu z parkowaniem auta) no i Pani obok, której usiadłam mówi do mnie: "pamiętam jak jako dziecko oglądałam pogodę i z zazdrością patrzyłam na miejsca z temperaturą 36 stopni, ha, ha nigdy więcej", ja na to: "tak, powiadają: uważaj o czym myślisz".

Mówi się też, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, i że trawa jest bardziej zielona po drugiej stronie płotu. Dzisiaj rozwinę ten wątek, zainspirowana wypowiedzią Pani.

Zacznijmy zatem od klimatu. Mamy namacalny przykład, choć zaledwie jest to próbka tego jak wygląda życie w ciepłych krajach. Bo myślisz sobie: ale by było fajnie mieszkać w ciepłych krajach, a ktoś kto mieszka tam właśnie, marzy o cudowności życia w miejscu gdzie pada deszcz chociaż raz w miesiącu. 

Myślisz sobie: ale by było fajnie podróżować po świecie, a ktoś będący od lat w podróży marzy o założeniu rodziny w rodzinnym mieście, ale lepszy standard życia trzyma go i nie chce wypuścić.

Myślisz sobie: ale super by było zarabiać jeszcze więcej, ale nie zauważasz, że postawiłeś dom bez kredytu lub kupiłeś mieszkanie za gotówkę, a firma, która masz dobrze prosperuje.

Myślisz sobie: ale im fajnie mają dom, jacht i super życie, a Ci szczęśliwcy nie widują się z dziećmi, by zarobić na kredyty i zrezygnowaliby chętnie z tego wszystkiego gdyby mogli, ale ego nie pozwala.

Myślisz sobie: mieć miliony na koncie to musi być super, a nie wiesz, czy ciągle ktoś nie puka do drzwi z kolejną propozycją, po kolejną pomoc, czy nie wkurza go szofer, bo nie podjeżdża na czas, lub ogrodnik, który przystrzygł krzewy w róże czerwone, a miał przystrzyc w białe.

Myślisz sobie: matko gdybym miała taki biust jak ta kobitka to bym była najszczęśliwsza na świecie, Tymczasem nikt oprócz Ciebie nie zauważa Twoich mankamentów, a owa kobitka z biustem którego pożądasz myśli: mam mego biustu serdecznie dość, bo jest mi ciężko, gorąco i gdybym miała taki mniejszy jak tamta babka (czyli Ty) to w końcu mogłabym ubrać sukienki, które mi się podobają, a teraz ich nosić nie mogę, bo mi wszystko wypływa.

Pamiętacie bajkę o jeżyku, który chciał mieć inne futerko i przymierzając kolejne skóry tak śpiewał " to futerko jest lepsze, to futerko mieć wolę..."? Pamiętacie, że finalnie wybrał swoje futerko?


No a ja, jak wyglądam lepiej, tak:
lub tak :
a może tak?

Szkopuł polega na tym, że nigdy nie wiesz jak jest po drugiej stronie, dopóki tam nie dojdziesz, a rzeczywistość zawsze okazuje nie taka jaką sobie wyobrażałeś.

Dlatego proponuję: CIESZ SIĘ Z TEGO CO MASZ


Dzięki Wielkie za przeczytanie

Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz