A nie mówiłem !!!???

Najgorszy zwrot świata, według mnie oczywiście, więc może nie wygrał konkursu, ale zapewne w czołówce się znajdzie, jeżeli ktoś kiedyś taki konkurs stworzy oczywiście...,

no więc najgorszy tekst, który kiedyś usłyszałeś i który możesz komuś zaserwować to: a nie mówiłem!!!???

Przetłumaczony na polski w przypadku, gdy go serwujesz komuś znaczy: odbieram ci możliwość doświadczania, nic nie rozumiesz, nic nie znaczysz, ja wiem lepiej, ty nie masz pojęcia o niczym, tuman jesteś itd.,

natomiast usłyszany od kogoś znaczy: nie ma sensu próbować, inni wiedzą lepiej, jestem nieudacznikiem, jak zwykle mi nie wychodzi, jestem do niczego, niczego nie osiągnę w tym życiu, jestem ofiarą losu, wszystko przeciw mnie, wiatr mi zawsze w oczy wieje, inni to mają szczęście itd.

A nie mówiłem mówiony do dziecka, odbiera mu wiarę w siebie,

mówiony do kobiety, odbiera jej kobiecość,

mówiony do mężczyzny, ucina mu jaja czyli odbiera mu męskość.

Jeżeli mówisz tak do kogoś lub słyszysz to od kogoś to oznacza, że przede wszystkim ze sobą tak rozmawiasz, a to jest smutne, bo to znaczy, że bardzo w siebie nie wierzysz i ciągle o coś do siebie pretensje masz.

Sam odbierasz sobie prawo do bycia sobą, a po co, przecież właśnie, jesteś taki jaki jesteś, jesteś tym kim jesteś.






Dzięki wielkie za czytanie

Serdecznie zachęcam do ćwiczeń KLIK i na wyjazd KLIK

Szczęście, Zdrowie i Bogactwo

Jeżeli czujesz się:
Zestresowany? Zmęczony? Nieszczęśliwy? Znudzony swoim życiem? Doświadczasz chorób? Czy bywasz niezadowolony z relacji z bliskimi?

Jeśli tak, to Zapraszam:
Do czytania i komentowania artykułów, do kontaktu (tel. 666 019 377), oglądania mojego kanału na YT

Na indywidualne spotkania rozwojowe,
Na kursy rozwoju osobistego,
Na kursy wyjazdowe tygodniowe na Podlasie,
Na kursy weekendowe z naturą do miejsca z duszą czyli Żelazka koło Ogrodzieńca,
Na relaksację do Groty Solnej Halit, start zawsze we wtorki o 20.00

Pomogę Ci osiągnąć:
Szczęście – odnajdziesz przyczynę wszystkich trudnych sytuacji, które Cię spotykają oraz znajdziesz drogę do ich rozwiązania,
Zdrowie – zrozumiesz z jakiego powodu każda choroba zaczyna się najpierw w głowie,
Bogactwo – znajdziesz genezę problemów finansowych przyciągniesz obfitości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz